Menu

MÜÜGITINGIMUSED

Müügitingimused

Veebipood Rahvamotoparts.ee omanik PL Invest OÜ(registrikood 11238785) asukohaga Pärnumaa, Sauga vald, Selja tee 7, 85008

  1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
    • Müügitingimused kehtivad Rahvamotoparts.ee kliendi(edaspidi Klient) ja veebipoe rahvamotoparts.ee vahel e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete osas.
    • Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivaid õigusaktid.
    • Maksmine toimub PL Invest OÜ(registrikood 11238785) arvelduskontole
    • Rahvamotoparts.ee jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ja toodete hindasid ühepoolselt muuta. Tingimuste ja tootehindade muudatused ning täiendused jõustuvad alates nimetatud informatsiooni ilmumise momendist leheküljel www.rahvamotoparts.ee.
    • Rahvamotoparts.ee veebipoes tellimust vormistades ning ostu sooritades kinnitab Klient, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus.(Kinnitamine toimub enne ostu sooritamist)
    • Toodete hinnad on märgitud eurodes ja sisaldavad käibemaksu(20%)
    • Toodete saadavus võib muutuda ette teatamata.
    • Toodete pildid on tehtud samast tootest, mille kliendini toimetame.
    • Informatsioon kauba kohta on esitatud vahetult vastava toote juures.
    • Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.
    • Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
  1. Tellimuse vormistamine ja tasumine
    • Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud toode ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks   tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis.       Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abi.
    • Toote ostukorvi lisamine ei kohusta Klienti veel ostma.
    • Klient saab muuta Ostukorvis olevate toodete kogust ning neid soovi korral Ostukorvist eemaldada vajutades tekstile EEMALDA OSTUKORVIST.
    • Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest PL Invest OÜ arvelduskontole.
    • Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida eoses kauba lõppemisega või mull põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
    • Klient saab sobiva makseviisi valida tellimuse vormistamisel. (Pangalinkide või krediitkaardi kaudu)
  1. Kohaletoimetamine
    • Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
    • Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.
    • Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
    • Tooted toimetatakse Kliendile Itella või Omniva pakiautomaati. Kui toode ületab pakiautomaadi suurusi, toimetatakse kaup kohale Müüja poolt ise või kullerteenusega.
    • Klient saab kauba omanikuks pärast selle eest tasumist.
  1. Tagastamisõigus 14 päeva
    • Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
    • E-poest ostetud kauba tagastusõiguse kasutamiseks nõustub Klient järgmiste tingimustega:
      • Tagastatav kaup ei sobinud sõidukile e-poes esitatud ebatäpse informatsiooni tagajärjel.
      • Tagastatava kauba pakendil või arvel näidatud kood ei ole vastavuses pakendi sisuga ehk on pakendatud vale toode.
      • Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit:SIIT ning saata e-posti aadressile info@rahvamoto.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
      • Raha kanname tagastatud toote eest tagasi Kliendi arveldusarvele 14 päeva jooksul alates tagastatud kauba rahvamotoparts.ee kätte laekumisest. Tagastatud kauba postikulud katab rahvamotoparts.ee.
      • Tagastamisele ei kuulu tooted, mis on kleindi poolt või transpordi käigus vigastatud
      • Tagastamisele ei kuulu tooted, mille sobivuses polnud kleint enne ostu veendunud.
  1. Pretensiooni esitamise õigus.
    • Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmeb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on rahvamotoparts.ee kohustus.
    • Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole.
    • Rahvamotoparts.ee ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale
    • Kui rahvamotoparts.ee-st ostetud kaubal on puudused, mille eest rahvamotoparts.ee vastutab, parandab või asendab rahvamotoparts.ee puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada või asendada, tagastav rahvamotoparts.ee Kliendile kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
  2. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
    • Rahvamotoparts.ee kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid(sh nimi, telefoninumber, aadress, e-mail, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba Kliendile saatmiseks. Rahvamotoparts.ee edastab isikuandmed veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
  1. Vaidluste lahendamine
    • Kui ostjal on rahvamotoparts.ee osas pretensioone, tuleb need saata e-mailile info@rahvamoto.ee või helistada telefonile +372 59 18 4881.
    • Kui Klient ja rahvamotoparts.ee ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on Kliendil võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluse komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja rahvamotoparts.ee vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.